Balloon-shop

van eigenaar Norbert Zandkuijl, waar je terecht kunt voor de aankleding van al je feesten en evenementen. Graag denkt Norbert met je mee om er een onvergetelijk feest van kan maken.

Voor zowel bedrijven als particulieren is er een breed assortiment beschikbaar van ballonnen en feestartikelen. Opdrachtgevers zijn naast vele particuliere klanten o.a. VVV Zuid-Limburg, Rabobank, diverse gemeentes, ondernemers markt Sittard en nog veel meer.

Balloon-Shop beschikt over een uitgebreid netwerk om jouw feest van A tot Z te verzorgen. Denk hierbij aan gecertificeerde verhuurbedrijven, decorateurs, clowns en ballondrukkerijen.

Loop gerust eens binnen of maak een afspraak. Kijk voor meer informatie ook even op de website.

Contactgegevens

Balloon-shop
Rosmolenstraat 20
6131 HX Sittard

Tel. 06 46 922 903
E-mail. info@balloon-shop.nl

Overig

BAM Wegen Zuidoost vest.Sittard

BAM Wegen Regio Zuidoost is met ruim 200 medewerkers actief in Zuidoost-Brabant en Limburg. Met vestigingen in Helmond en Beek en asfaltcentrales in Helmond en Stein zijn wij lokaal gevestigd, lokaal georiënteerd, dicht bij onze klanten.

Onze activiteiten bestaan onder andere uit het aanbrengen van bedrijfsverhardingen, het bouw- en woonrijpmaken van bestemmingsplannen, het reconstrueren c.q. aanleggen van wegen, fiets- en voetpaden waarbij ook meerjarig onderhoud tot de mogelijkheden behoort. Ook initiëren, coördineren en realiseren wij door heel Nederland betonwegen en bijbehorende betonconstructies.

Onze opdrachtgevers bevinden zich in zowel de publieke als de private sector, de opdrachten variëren van klein- tot grootschalig en hebben zowel een korte als lange doorlooptijd. Wij brengen Eigen initiatieven uit om de bereikbaarheid en de mobiliteit in onze regio te optimaliseren.

Multidisciplinaire projecten realiseren wij in samenwerking met onze zusterbedrijven, maar ook met externe partners.

Contactgegevens

BAM Wegen Zuidoost vest.Sittard
Steenovenweg 46
5708 HN Helmond

Tel. 046-4572420
E-mail. g.schoffelen@bamwegen.nl

Overig

BDO Accountants & Belastingadviseurs

Over BDO
Het draait niet alleen om wat wij allemaal kunnen. Het draait vooral om wat onze klanten nodig hebben. Maar ook wie ze nodig hebben. We zijn altijd op zoek naar de juiste match, niet alleen vakinhoudelijk, maar ook persoonlijk. Er is altijd een BDO-vestiging bij u in de buurt.

Internationaal
Onze 2.000 medewerkers kunnen steunen op het internationale BDO-netwerk. Met 1.204 vestigingen in 138 landen, maar vooral met bijna 55.000 medewerkers, zijn we het vijfde accountancy- en adviesnetwerk wereldwijd. Op deze manier is er altijd een antwoord, zelfs op de meest complexe vraagstukken.

Onze kernwaarden: Persoonlijk, Passie, Professioneel, Pragmatisch
We zijn niet alleen fysiek dichtbij, maar ook goed bereikbaar voor onze klanten. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke relatie met onze klanten. Een relatie waarop u kunt bouwen bij uw vraagstukken, ongeacht de grootte van uw organisatie of de branche waarin u werkzaam bent. Onze accountants, belastingadviseurs en consultants hebben passie voor hun vak en gaan pragmatisch te werk.

Onze dienstverlening
Onze dienstverlening is te verdelen in drie disciplines: accountancy, belastingadvies en consultancy. Niet alleen de wetgeving maar ook de specifieke omstandigheden bij onze verschillende klanten bepalen hoe het palet van onze dienstverlening wordt samengesteld. Wij zijn er voor zowel het mkb, het middenbedrijf als voor grote, internationale ondernemingen.

MVO
Behalve de relaties met onze eigen mensen en onze klanten, hechten wij ook veel waarde aan onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Die is verweven met onze dagelijkse bedrijfsvoering, maar uit zich nog meer in de (lokale) betrokkenheid bij uiteenlopende organisaties.

Contactgegevens

BDO Accountants & Belastingadviseurs
Amerikalaan 80
6199 AE Maastricht-Airport

Tel. 043 – 350 88 88
E-mail. info@bdo.nl

Overig

Bedienings Service

WAT DOEN WIJ?

  • Bediening
  • Gastvrouw/-heer
  • Tap
  • Buffethulp
  • Afwas
  • Thuisfeesten
  • Evenementen
  • Bedrijfsfeesten
  • Verenigingsfeesten
  • Tentfeesten

Ook de horeca, cateringbedrijven en verenigingen kunnen een beroep op ons doen.
Het is ons streven om te fungeren als een verlengstuk van de gastheer of –vrouw.
Iedereen die een feest geeft moet hiervan kunnen genieten en de (na)zorg van de bediening met een gerust hart aan ons over laten.

Contactgegevens

Bedienings Service
Voss van Holtumstraat 5
6123 AV Holtum

Tel. 06-15108470
E-mail. info@bedieningsservice.nl

Overig

Berden Wonen

Berden is de marktleider op het gebied van Design Meubelen en slapen.
Wij hebben diverse topmerken op het gebied van moderne meubelen en design meubelen. In Sittard hebben wij o.a. studiopresentaties van Leolux, Rolf Benz, Bert Plantagie, Pastoe, Jori, Artifort, MDF Italia, Pode, Hülsta en nog vele andere merken.

Indien u op zoek bent naar een meubel dat wij niet in Sittard hebben opgesteld, vraag het dan gerust,wij kunnen namelijk alle meubelen leveren en helpen u hier graag mee verder.

Contactgegevens

Berden Wonen
Industriestraat 23
6135 KG SITTARD

Tel. 046-4510500
E-mail. info@berden.nl

Handelscentrum Bergerweg

Beursgens Shell Servicestation

Welkom bij Beursgens Autoverhuur en Service stations.

Beursgens Service Stations zijn al meer dan 40 jaar een begrip in Limburg voor:

  • Verhuur van Luxe personen busjes
  • Verhuur van busjes voor Verhuizen en transport
  • Benzine stations met Shell Shop
  • Dieselstraat met onestop -service
  • Car-Wash center

Contactgegevens

Beursgens Shell Servicestation
Postbus 64
6130 AB SITTARD

Tel. 046-4523630
E-mail. info@beursgens.nl

Industriepark Noord

Boels Verhuur B.V.

Boels Rental is één van de meest gerenommeerde verhuurbedrijven in Europa als het gaat om de verhuur van machines, gereedschappen, units en catering- en event-equipment.

Pierre Boels jr. is sinds 1980 betrokken bij het bedrijf, dat in 1977 door zijn vader werd opgericht. Sinds 1996 is de dagelijkse leiding in zijn handen en heeft hij het bedrijf een ongekende groei laten doormaken; van 20 filialen in 3 landen naar ruim 300 filialen en 1800 bouwmarkt-outlets in 9 landen. De enorme groei is gebaseerd op autonome groei, maar ook op diverse strategische overnames en heeft maar liefst iedere vijf jaar een omzetverdubbeling tot gevolg gehad. Hiermee is Boels Rental één van de snelst groeiende verhuurbedrijven.

Boels verhuurt bijna alles. Boels Rental is daarom op de eerste plaats een generalist. Maar Boels Rental heeft door de jaren heen altijd zijn best gedaan om ook gespecialiseerde eigen divisies op te richten. Binnen Boels Rental zijn er bijvoorbeeld 10 vestigingen die zich alleen bezig houden met bouwplaatsinrichting, die volledig zijn toegelegd op alles wat met bouwliften te maken heeft of die units voor tijdelijke huisvestiging verhuren. Boels wil voor bouwbedrijven méér zijn dan een leverancier. Het streven is om de relatie uit te bouwen tot een partnerschap, waarbij de complete materieeldienst aan Boels als outsourcing-partner wordt toevertrouwd.

Al bijna dertig jaar verhuurt Boels ook al het materiaal dat nodig is om van elk feest een succes te maken. Van designmeubilair, decoratieartikelen en een tot in de puntjes verzorgde tafelaankleding tot en met buffetsystemen en professionele keukenapparatuur. De afdeling Portable Kitchens levert mobiele keukens, koelunits en keukenapparatuur aan hotels, ziekenhuizen, het leger of grote events.

Bovendien werkt Boels Rental al meer dan 15 jaar samen met gerenommeerde bouwmarktketens in binnen- en buitenland. De bouwmarkten willen zich onderscheiden op service. Verhuur van machines en gereedschappen maakt daar een belangrijk deel van uit. Tegenwoordig heeft Boels in 1800 bouwmarkten een verhuurpunt.

Machineverhuur is en blijft de core business van Boels Rental. Vanuit Ruim 300 vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Oostenrijk. Tsjechië, Polen, Italië en Slowakije, verhuurt Boels de meest moderne en nieuwste machines en gereedschappen. Vanzelfsprekend wordt het verhuurassortiment continue uitgebreid en aangevuld, zodat altijd met het beste materieel gewerkt kan worden en het assortiment perfect aansluit op de behoeften van de klanten. Door het productassortiment in te delen naar specialismen is Boels in staat haar productkennis en dienstverlening nog beter te coördineren. Gespecialiseerde vestigingen staan beschikbaar voor projectadvies en -begeleiding op het gebied van Construction Equipment, Hoogwerkers, Lifting and Materials Handling, Bouwplaatsinrichting, Site Accommodation, Bouwliften, Geo & Safety, Power, Rail Equipment, Climate Control en Betonbewerken.

Bij ieder product hoort vanzelfsprekende een perfecte service. Speerpunten van deze service zijn onder meer één telefoonnummer voor elke verhuurbehoefte met desgewenst een eigen contactpersoon (Customer Care Center), maar ook de mogelijkheid voor bedrijven om hun medewerkers professionele en erkende productopleidingen en -trainingen te laten volgen via het Boels Rental Training Center.

Contactgegevens

Boels Verhuur B.V.
Postbus 666
6130 AR SITTARD

Tel. 046-4592159
E-mail. info@boels.nl

Industriepark Noord

Bouwservice Fons van der Heijden B.V.

BOUWSERVICE FONS VAN DER HEYDEN
Sinds 1971 heeft Bouwservice Fons van der Heyden veel ervaring opgedaan met projecten op het gebied van verbouw, renovatie en onderhoud, geveltechniek, buitengevel-isolatie en betonrenovaties. Kleine en grote projecten voor zowel particulieren als bedrijven en instellingen.

KENNIS, KWALITEIT EN VAKMANSCHAP
Kennis, kwaliteit, en vakmanschap staan bij Fons van der Heyden zeer hoog in het vaandel. Grondige voorbereidingen en voortdurende rapportage aan de opdrachtgevers kenmerken de werkwijze van het bedrijf. Met uitstekend opgeleid, gespecialiseerd en ervaren personeel houdt men bij Fons van der Heyden alles perfect in eigen hand.

Contactgegevens

Bouwservice Fons van der Heijden B.V.
Nusterweg 125
6136 KT SITTARD

Tel. 046-4524044
E-mail. info@fonsvanderheijden.nl

Industriepark Noord

BPV Accountants en belastingadviseurs

Voor een goede bedrijfsvoering is juiste en tijdige informatievoorziening essentieel. Uw administratie dient dan ook zodanig ingericht te zijn, dat u tijdig en accuraat kunt inspelen op wijzigende omstandigheden. Wij ondersteunen u bij de opzet, inrichting en controle van uw administratie.

Dit omvat onder andere:

Ondersteuning van de financiële administratie
Wij ondersteunen uw financiële administratie door detachering van tijdelijk administratief personeel, maar ook door outsourcing van de gehele financiële administratie. Wij begeleiden uw financiële administratie door periodiek samen met uw administrateur de belangrijkste posten na te lopen. Hierdoor verloopt de totstandkoming van de jaarrekening efficiënter en sneller.

Samenstellen jaarrekeningen en opstellen tussentijdse overzichten ten behoeve van het management
De voor de directie relevante kengetallen worden kort en bondig gebundeld, zodat periodiek gekwantificeerd inzicht ontstaat in het reilen en zeilen van de onderneming. De jaarrekening wordt met u besproken in helder en duidelijk taalgebruik, aangepast aan de complexiteit van de bedrijfsvoering.

Controle van de jaarrekening
Voorzover dit door de leiding, de aandeelhouders en / of de wet verlangd wordt, controleren wij de jaarrekening van uw bedrijf. Op basis van moderne controletechnieken en gebaseerd op de door het SRA aanbevolen controlemethode worden deze werkzaamheden uitgevoerd.

Door de invoering van de Wet Toezicht accountantsorganisaties (WTA) en het bijbehorende Besluit Toezicht Accountantsorganisaties (BTA) kunnen wettelijke controleopdrachten uitsluitend nog uitgevoerd worden door kantoren die een zogenaamde WTA-vergunning bezitten.

De Voorwaarde voor verkrijging van deze vergunning is onder andere een zeer uitgebreid en gedetailleerd kwaliteitssysteem dat periodiek getoetst en geëvalueerd moet worden.

Ons kantoor heeft op 29 september 2008 van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) een dergelijke vergunning verkregen.

Optimalisering van uw administratieve organisatie en interne controle
In heldere en duidelijke taal geven wij aanwijzingen ter verbetering van uw administratieve organisatie. Taken en verantwoordelijkheden van medewerkers van uw bedrijf worden vervat in duidelijke instructies en richtlijnen.

Aan- en verkoop van ondernemingen en bedrijfsoverdrachten
Op basis van algemeen gehanteerde technieken bepalen wij in overleg met onze klant de waarde van een onderneming. Wij maken u het verschil duidelijk tussen waarde van een onderneming en de prijs die er voor betaald wordt. In familieverhoudingen houden wij ook rekening met de belangen van de kinderen die niet bij de bedrijfsopvolging betrokken zijn.

Het aanvragen van subsidiabele projecten
Wij onderzoeken de haalbaarheid en verzorgen de aanvraag van subsidies in het kader van WBSO / ESF en dergelijke regelingen.

Contactgegevens

BPV Accountants en belastingadviseurs
Mauritslaan 77
6161 HS Geleen

Tel. 046-4230023
E-mail. geleen@bpvnl.com

Overig

BRCK Bedrijfsmakelaars & Taxateurs

  • bemiddeling en taxatie bij aan- en verkoop van bedrijfsobjecten;
  • aan- en verhuur van bedrijfsobjecten;
  • bestaande bouw en nieuwbouw, verkaveling, bestemming en ontwikkeling van terreinen;
  • beleggingspanden;
  • WOZ-advies.

Contactgegevens

Ruijters Bedrijfsmakelaars
Postbus 1090
6201 BB MAASTRICHT

Tel. 043-3292929
E-mail. j.kirkels@ruijters.nl

Overig

Onze leden...